Kastration

KEMISK KASTRATION

Kemisk kastration af hanhund 6 mdr
Mulighed for dig, der ønsker at teste om en kastration kan afhjælpe adfærdsproblemer hos din hanhund. Inkluderer samtale med henblik på injektion af implantat, vejning, testikelvurdering og måling, samt injektion af implantat. Implantatets pris er inkluderet i prisen. Implantatets pris er bestemt af apoteket.
Kemisk kastration af hanhund 12 mdr
Mulighed for dig, der ønsker at teste om en kastration kan afhjælpe adfærdsproblemer hos din hanhund. Inkluderer samtale med henblik på injektion af implantat, vejning, testikelvurdering og måling, samt injektion af implantat. Implantatets pris er inkluderet i prisen. Implantatets pris er bestemt af apoteket.

KASTRATION AF HUND

Kastration af lille hund 1-10kg – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunderacer er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype eller bodystocking vælges i samråd med ejer.
Læs mere: Kastration af hund – Før bedøvelsen – Bedøvelse på Frederiksberg Dyreklinik & Spa
Kastration af mellem hund 10-25kg – Pakkepris
Kastration af stor hund 25-45kg – Pakkepris
Kastration af gigant hund >45kg – Pakkepris

SPECIEL KASTRATION

Special kastration af lille hund 1-10kg – Ensidig inguinal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklen f.eks. kan være vokset fast i lyskekanalen. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 3199,-
Special kastration af lille hund 1-10kg – Dobbeltsidig inguinal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklerne f.eks. kan være vokset fast i lyskekanalen. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 3899,-
Special kastration af lille hund 1-10kg – Ensidig abdominal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklen f.eks. kan være vokset fast i bughulens andre organer. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 4599,-
Special kastration af lille hund 1-10kg – Dobbeltsidig abdominal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklerne f.eks. kan være vokset fast i bughulens andre organer. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 6199,-

Priser gældende fra 01.02.17