Vask og pelspleje

Priser på PetSpa og Pelspleje

Tandcheck er inkl. i alle behandlinger for hund og kat. Spørg, når du indleverer din hund eller kat. Vi har en dokumenteret høj hygiejnestandard og et garanteret loppe-frit miljø. VIGTIGT: Bemærk at vi IKKE er en hundefrisør. Vi behandler alle katte, samt hunde under 20kg.

Pleje

GRATIS Negleklip – Hvalpe og killinger under 1 år GRATIS
Negleklip – Hund og Kat
Evt. beroligende medicin eller smertestillende medicin kan gives efter ønske og tillægges listeprisen. Hvis din hund eller kat skal have beroligende medicin, skal du oplyse os om dette, når du bestiller tid og dit kæledyr skal da være fastet ved aflevering.
Tømning af Analkirtler
Negleklip – Kanin og Marsvin 69,-

Langhårskat

KAT – Løveklip Langhårskat
Løveklip, negleklip, ørepleje, tandcheck. Inkl. beroligende medicin og smertestillende medicin. Bemærk at denne form for soignering IKKE foretages uden at katten har fået beroligende medicin, da katte ellers vil blive meget stresset og angst. Vi anbefaler altid en præ-operativ blodprofil på din kat, før den får sin beroligende medicin og vil spørge dig om din kats sundhedsstatus, hvis den ikke normalt ses af vores dyrlæge. Dette for at sikre den mest sikre behandling af din kat.
KAT – Løveklip Langhårskat + mange hårknuder
VIGTIGT: Bermærk at hvis du har en kat der har fået lov til at danne en masse hårknuder, før disse klippes væk, er der forøget risiko for at din kats hud revner ved træk og barbering. Vi anbefaler derfor altid at du henvender dig til os, inden din kat får så mange knuder at kattens hud lider overlast. Hvis du har mange problemer med din kats pels, anbefaler vi klip 2-3 gange årligt. Spørg gerne, når du afhenter din kat efter behandlingen.
KAT – Klip af hårknuder og/eller furminating af pels
Klip af hårknuder og evt. furminating, negleklip, ørepleje, tandcheck. Inkl. beroligende medicin og smertestillende medicin. Bemærk at denne form for soignering IKKE foretages uden at katten har fået beroligende medicin, da katte ellers vil blive meget stresset og angst. Vi anbefaler altid en præ-operativ blodprofil på din kat, før den får sin beroligende medicin og vil spørge dig om din kats sundhedsstatus, hvis den ikke normalt ses af vores dyrlæge. Dette for at sikre den mest sikre behandling af din kat.
KAT – Klip af hårknuder og/eller furminating af pels + mange hårknuder
VIGTIGT: Bermærk at hvis du har en kat der har fået lov til at danne en masse hårknuder, før disse klippes væk, er der forøget risiko for at din kats hud revner ved træk og barbering. Vi anbefaler derfor altid at du henvender dig til os, inden din kat får så mange knuder at kattens hud lider overlast. Hvis du har mange problemer med din kats pels, anbefaler vi klip 2-3 gange årligt. Spørg gerne, når du afhenter din kat efter behandlingen.
+ Vask og tørring
Tillægsvalg til en af ovenstående behandlinger.
+199,-
Organprofil før operation inkl. blodprøveudtagning og analyse
Vi anbefaler at alle katte over 8 måneder får undersøgt deres organer, bl.a. deres blodsukker, blodprocent, nyre- og leverfunktion vha. en blodprøve inden bedøvelse. Blodprøven tages på klinikken og du får resultatet samme dag.

Hund

LILLE DeLuxe Korthår/ruhår Vask – Kropsbad og negleklip – korthårede og ruhårede hunde
Inkl. 2 vask, shampoo og tørring. Vælg mellem Citrus, Melisse, Lavendel og Aloe Vera, Puppy eller Sensitiv Parfumefri. Også mulighed for medicinsk shampoo ved hudproblemer.
Pris 399,- for Medium hunde (10-20kg). Vi behandler IKKE hunde over 20 kg. Pris inkl. tørring.
Behandlingen forudsætter at din hund er venlig og accepterer almindelig håndtering og berøring.
LILLE DeLuxe Langhår Vask – Kropsbad og negleklip – langhårs hunde og hunde med halvlang pels
Bemærk at tørring + udredning af pels er en ekstra ydelse, der beregnes efter ekstra tidsforbrug for den enkelte hund.
Inkl. 2 vask, shampoo og tørring. Vælg mellem Citrus, Melisse, Lavendel og Aloe Vera, Puppy eller Sensitiv Parfumefri. Også mulighed for medicinsk shampoo ved hudproblemer.
Pris 499,- for Medium hunde (10-20kg). Vi behandler IKKE hunde over 20 kg. Pris inkl. tørring.
Tørring og ekstra udredning – Udredning af langhårsracer i forbindelse med petspa (pr. 10 min)
“Dirty Dog” tillæg – Ved meget beskidt pels, kan det blive nødvendigt at vaske din hund mere end 2 gange. 99,-

Bemærk: En trimmehund bør ikke vaskes 2 uger før eller efter en trimning, da det kan give hud-irritation.

Kanin og Marsvin

KANIN – Vask og negleklip 299,-
MARSVIN – Vask, negleklip, samt rens af fedtkirtel på bagkrop for han-marsvin 299,-

Priser gældende fra 01.01.17