Kastration

KEMISK KASTRATION

Kemisk kastration / kastrering af hanhund – 6 mdr virkning
Mulighed for dig, der ønsker at teste om en kastration kan afhjælpe adfærdsproblemer hos din hanhund. Inkluderer samtale med henblik på injektion af implantat, vejning, testikelvurdering, samt steril injektion af implantat. Personlig handout ved hjemsendelse, med info om behandlingen. Implantatets pris er inkluderet i prisen. Implantatets pris er bestemt af apoteket.
Kemisk kastration / kastrering af hanhund – 12 mdr virkning
Mulighed for dig, der ønsker at teste om en kastration kan afhjælpe adfærdsproblemer hos din hanhund. Inkluderer samtale med henblik på injektion af implantat, vejning, testikelmåling, samt steril injektion af implantat. Personlig handout ved hjemsendelse, med info om behandlingen. Implantatets pris er inkluderet i prisen. Implantatets pris er bestemt af apoteket.

KASTRATION AF HUND

Kastration / kastrering af lille hund 1-10kg – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt og varme under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen.
Din hund hjemsendes med skærm eller bodystocking, samt smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunderacer er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype eller bodystocking vælges i samråd med ejer.
Læs mere: Kastration af hund – Før bedøvelsen – Bedøvelse på Frederiksberg Dyreklinik & Spa
Kastration / kastrering af mellem hund 10-25kg – Pakkepris
Kastration / kastrering af stor hund 25-45kg – Pakkepris
Kastration / kastrering af gigant hund >45kg – Pakkepris

SPECIEL KASTRATION

Speciel kastration / kastrering af lille hund 1-10kg – Ensidig inguinal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt og varme under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklen f.eks. kan være vokset fast i lyskekanalen. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 3199,-
Speciel kastration / kastrering af lille hund 1-10kg – Dobbeltsidig inguinal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt og varme under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklerne f.eks. kan være vokset fast i lyskekanalen. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 3899,-
Speciel kastration / kastrering af lille hund 1-10kg – Ensidig abdominal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt og varme under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklen f.eks. kan være vokset fast i bughulens andre organer. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 4599,-
Special kastration / kastrering af lille hund 1-10kg – Dobbeltsidig abdominal kastration – Pakkepris
Inkl. Bedøvelse, kredsløbsovervåging, ilt og varme under operation og smertebehandling. Inkl. Dagsindlæggelse med overvågning. Prisen afhænger af dyrlægernes tidsforbrug ved operationen, da testiklerne f.eks. kan være vokset fast i bughulens andre organer. Inkl. kontrol 10 dage efter operationen. Din hund hjemsendes med skærm og smertestillende medicin, men dette tillægges prisen, da alle hunde er forskellige, hvorfor det vil være forskellige produkter man får ved sin hjemsendelse. Skærmtype vælges i samråd med ejer.
fra 6199,-

Priser gældende fra 01.10.19